19. november 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Põhjalik ülevaade: sisuturunduse hetkeseis ja trendid

Rain Uusen
Sisuturundus on Eestis veel loomevaludes ideid kokku kritseldamas, aga liigub siiski õiges suunas – nii ajalooliselt kui ka kultuuriliselt pole me harjunud sisuturunduslikke võtteid selgelt eristama ega kasutama. Ometigi vaadates kaubanduskorraldust esimese Eesti ajal ja ka väikekülades nõukaajal, võib märgata hulka sisuturunduslikke elemente, sest ka siis oli püsiklientide püüdmine ja hoidmine ning uute tarbimisharjumuste kujundamine (loe: suunamine) põhjusel või teisel oluline.

Ma ei ole akadeemik ega turundusteadlane, aga terve lapsepõlve veetsin vaheaegadel palju aega koos vanaemaga, kes on elukutseline kaubandustöötaja. Teda on mõnus ja eluterve kuulata ka nüüd turundaja kõrvaga. Tol ajal polnud nutitelefone ega võrgustatud digimaailma, aga ikkagi peeti oluliseks suhelda klientidega regulaarselt ja viisil, mis süvendas neis arusaama, et kaup on ehe ja koostöö kasulik mõlemale, just neis tingimustes.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700