Põhjalik ülevaade: sisuturunduse hetkeseis ja trendid

Rain Uusen
Rain Uusen

Sisuturundus on Eestis veel loomevaludes ideid kokku kritseldamas, aga liigub siiski õiges suunas – nii ajalooliselt kui ka kultuuriliselt pole me harjunud sisuturunduslikke võtteid selgelt eristama ega kasutama. Ometigi vaadates kaubanduskorraldust esimese Eesti ajal ja ka väikekülades nõukaajal, võib märgata hulka sisuturunduslikke elemente, sest ka siis oli püsiklientide püüdmine ja hoidmine ning uute tarbimisharjumuste kujundamine (loe: suunamine) põhjusel või teisel oluline.

Ma ei ole akadeemik ega turundusteadlane, aga terve lapsepõlve veetsin vaheaegadel palju aega koos vanaemaga, kes on elukutseline kaubandustöötaja. Teda on mõnus ja eluterve kuulata ka nüüd turundaja kõrvaga. Tol ajal polnud nutitelefone ega võrgustatud digimaailma, aga ikkagi peeti oluliseks suhelda klientidega regulaarselt ja viisil, mis süvendas neis arusaama, et kaup on ehe ja koostöö

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

MUST MUNA OÜ otsib GOOGLE'I KONTOHALDURIT

Must Muna OÜ

14. detsember 2018

MUST MUNA OÜ otsib TURUNDUSASSISTENTI

Must Muna OÜ

12. detsember 2018