Kui suur peab olema tarbijate kriitiline mass, et uus toode oleks elujõuline?

Stephen Humphrey
Stephen Humphrey

Turundusprofessor Stephen Humphrey räägib WAZZAP 2015 tootearenduse workshopist. Nimelt on turunduskonverentsi WAZZAP esimene päev, 25. november, pühendatud tootearenduse teemale. Täispika workshopi käigus jagab Stephen Humphrey turundajatele praktilisi nõuandeid, kuidas tootearendust oma töös rakendada ja ärieesmärkide kasuks tööle panna.

Turundusprofessor Stephen Huphrey WAZZAP tootearenduse workshopist:

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Rahva Raamat otsib HULGIMÜÜGI TURUNDUSJUHTI

Rahva Raamat AS

02. märts 2018

RICH Marketing Team is looking for a DIGITAL & MARKETING SPECIALIST

Rich International Creative Haircare OÜ

18. märts 2018

Martem otsib TURUNDUS- JA ARENDUSJUHTI

Finesta Baltic OÜ

26. veebruar 2018