Autor: Hando Sinisalu • 12. november 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Case study: Soome turismiturunduse superstaar - Finngenerator

Finngenerator
Juba aastaid on Aasia turistid nautinud materiaalseid mõnusid Pariisis, New Yorgis ja Londonis. Nüüd hakkab tunduma, et aastatepikkune luksuse sisseahmimine on ennast ammendanud. Chaneli käekotid ja 4-tunnised Eiffeli torni järjekorrad asenduvad tasapisi teistsuguse turismiga, mille osaks on looduse nautimine. Soome värske õhk ja puutumata loodus on jaapanlaste ja hiinlaste jaoks äärmiselt külgetõmbavad.

TAUST

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700