Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Kaine pilk alkoholireklaamile
Olerexi tanklas
Foto: Raul Mee, Äripäev
"Oleks äärmiselt naiivne arvata, et ainult telereklaami piiramine või keelamine vähendab alkoholikampaaniaid poole võrra. Sisuliselt on tegemist nö ühendatud anumate süsteemiga ning ühe kanali piirang tooks kaasa vaid reklaami „ümberkantimise“ mõnda teise kanalisse", kirjutab kirjutab TNS Emori ärisuuna juht Külli Esko.
Alustan sealt, kus Best Marketing Internationali juht Hando Sinisalu oma selleteemalises kolumnis „Väide, et alkoholi¬reklaam ei tööta, on reklaami¬tööstusele solvav" lõpetas: „Ja kui ühiskonna (ja seadusandja) soov on alkoholitarbimist piirata, siis üks võimalikest hoobadest on alkoholireklaami piiramine või keelamine.“