Kaine pilk alkoholireklaamile

Olerexi tanklas
Olerexi tanklas

"Oleks äärmiselt naiivne arvata, et ainult telereklaami piiramine või keelamine vähendab alkoholikampaaniaid poole võrra. Sisuliselt on tegemist nö ühendatud anumate süsteemiga ning ühe kanali piirang tooks kaasa vaid reklaami „ümberkantimise“ mõnda teise kanalisse", kirjutab kirjutab TNS Emori ärisuuna juht Külli Esko.

Alustan sealt, kus Best Marketing Internationali juht Hando Sinisalu oma selleteemalises kolumnis „Väide, et alkoholi¬reklaam ei tööta, on reklaami¬tööstusele solvav" lõpetas: „Ja kui ühiskonna (ja seadusandja) soov on alkoholitarbimist

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Martem otsib TURUNDUS- JA ARENDUSJUHTI

Finesta Baltic OÜ

26. veebruar 2018

Perton Ehitus otsib TURUNDUSSPETSIALISTI-PROJEKTIJUHTI

Perton Ehitus OÜ

01. märts 2018