Case study: SWÄRK. 10 õppetundi kliendile ja 4 agentuurile.

SWÄRK tiim
SWÄRK tiim

Õppetunnid kliendile ja agentuurile digiturunduse aastakonverentsil Best Internet 2015 põhjalikult luubi all olnud SWÄRKi kampaaniast. Kokkuvõtte koostas WSI Online’i tegevjuht Kristjan-Paul Raude. "Klient ja toode olid põnevad, kuid projekti kulgemine ning lõplikud tulemused ei vastanud mu esialgsetele ootustele," ütleb ta.

Sel suvel helistas mulle Hando Sinisalu Best Marketingist ja küsis, kas soovime osaleda turunduslikus eksperimendis. Eksperiment pidi ettekandmisele tulema ka sügisel toimuval Best Interneti konverentsil. Võtsime tiimiga aja mõtlemiseks

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018