Sisuturundusest personaliseeritud sisuturunduse poole

Gareth Mead ja Enn Metsar (Uber) kommunikatsiooniajakirja Kaja mõttekojas 2015
Gareth Mead ja Enn Metsar (Uber) kommunikatsiooniajakirja Kaja mõttekojas 2015

Kommunikatsiooniajakirja Kaja mõttekojas jõuti tõdemusele, et sihtrühmadeni aitab jõuda sisuturundus, mistõttu traditsioonilisele reklaamile kuluv aeg ja raha suunatakse sinna. Järgmiseks sammuks on personaalne sisuturundus, milleks näiteks pankadel on juba piisavalt kliendiandmeid.

„Sisuturundus on kaks korda soodsam kui reklaam ning kontaktide arv on suurem, sestap lähebki SEB pangas rohkem raha sisuturundusse kui traditsioonilisse reklaami,” ütles SEB panga turunduse ja kommunikatsiooni divisjoni juht Silver Vohu. „Sisuturundust teha on väsitavam ja raskem, tavaturundust on mugavam teha,” nendib ta. Silver Vohu sõnul on järgmine samm sisuturunduses

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018