23. oktoober 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Reklaami blokeerija, paanika ja innovatsioon

Foto: Shutterstock
Apple lisas oma mobiiltelefoni veebibrauserile Safari reklaami blokeerija ja üha enam levib seisukoht, et tavapärane reklaamimudel veebis on purunemas. Meediatarbimine ja reklaam kolivad veebist äppidesse.

Meedia eksistentsiaalne kriis (parima kokkuvõtte sellest on teinud Vox) pärast seda, kui Apple lisas oma mobiiltelefoni veebibrauserile Safari reklaami blokeerija, on süvendanud diskussiooni digitaalsest meediast ja digitaalsest turundusest. Paljud väitlejad keelduvad aga aktsepteerimast seda, mida nad peavad reklaami blokeerijatest põhjustatud surmaohuks. „Tere tulemast põrgusse” kannab näiteks pealkirja artikkel portaalis The Verge. Seisukohast olenemata nõustub enamik sellega, et kui kasutajatele on antud võimalus reklaami blokeerida, siis nad teevad seda.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700