Trend: Tulevik on hübriidtalentide päralt

Scott Prindle ja Kip Voytek
Scott Prindle ja Kip Voytek

Selliste, kelles peitub nii loovust kui sügavamat huvi tehnika ja programmeerimise vastu. Agentuurid ei soovi enam palgata spetsialiste, kellel on ainult kitsad teadmised konkreetses valdkonnas, vaid selliseid, kellel on huvi ja teadmised erinevatest valdkondadest. Tiimid lähevad väiksemaks.

Kokkuvõte septembris Tallinnas toimunud workshopist, mille viisid läbi USA digiturunduse gurud Scott Prindle ja Kip Voytek - mehed, kes on olnud nii Nike+ kui ka palju poleemikat tekitanud Burger King "Whopper Sacrifice” Facebooki kampaania taga.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

OMNIVA otsib SOTSIAALMEEDIA JUHTI

Eesti Post AS

23. november 2018

HANSAPOST otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Hansapost OÜ

02. detsember 2018