Raamatusoovitus: Petri Parvineni "Müügi­psühholoogia"

Petri Parvinen
Petri Parvinen

Kas teadsid, et inimesed vaatavad lisaks tootele üha rohkem seda, kellelt nad ostavad? Nad muretsevad selle pärast, mis kuvandi loob ostmine neist kui inimestest.

Aalto ja Helsingi Ülikooli müügiprofessor Petri Parvinen räägib oma mahukas turunduse- ja müügiteemalises uurimistöös muuhulgas väga olulisest teemast ettevõtluses ja turunduses, mida tuntakse mõistena „sobivus kliendiga” (customer fit). See põhineb tähelepanekul, et inimesed vaatavad lisaks tootele üha rohkem seda, kellelt nad ostavad. Nad muretsevad selle pärast,

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018

BB Finance Group otsib oma meeskonda turundusjuhti

Arista Executive Search

19. juuli 2018