Eestlased usaldavad kõige rohkem traditsioonilisi reklaame

Nielseni ülemaailmse uuringu „Global Trust in Advertising“ andmetel usaldavad eestlased traditsiooniliste meediakanalite reklaame rohkem kui online- ja mobiilireklaame. Ostuotsuseid tehakse aga madalamast usaldusest hoolimata – koguni 50% vastanutest jõuab ostuotsuseni otsingumootorites kuvatava reklaami põhjal.

Kõige usaldusväärsem reklaamiallikas on inimesed, keda me tunneme ja teame. Nielseni ülemaailmse uuringu “Global Trust in Advertising” andmetel usub 89% eestlastest sõprade ja perekonna soovitusi. Lisaks sõpradele usaldab 72% Eesti elanikkonnast teiste tarbijate poolt veebi postitatud arvamusi. Ettevõtete veebilehed kuuluvad samuti usaldusväärseimate reklaamivormide hulka – koguni 69%

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Rahva Raamat otsib HULGIMÜÜGI TURUNDUSJUHTI

Rahva Raamat AS

02. märts 2018

Perton Ehitus otsib TURUNDUSSPETSIALISTI-PROJEKTIJUHTI

Perton Ehitus OÜ

01. märts 2018

RICH Marketing Team is looking for a DIGITAL & MARKETING SPECIALIST

Rich International Creative Haircare OÜ

18. märts 2018