Traditsioonilisest mass­reklaamist loobuja SEB: raske oli suunamuutus eelkõige agentuuride jaoks

Silver Vohu
Silver Vohu

SEB turunduse ja kommunikatsiooni divisjoni juht Silver Vohu peab traditsioonilisest massireklaamist loobumise peamiseks raskuseks seda, et suunamuutus on keeruline agentuuride jaoks. Loe, mida soovitab Silver Vohu ettevõtetele, kes koostavad oma järgmise aasta turunduseelarvet, aga kardavad muudatusi teha.

Traditsioonilise reklaaminduse osakaal on SEB panga turunduskommunikatsioonis nii Eestis kui kogu Baltikumis väga väike ja kahanevas trendis. Millal ja miks SEB jõudis tulemusele, et traditsiooniline reklaam ei vii panka eesmärkideni?

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HANSAPOST otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Hansapost OÜ

02. detsember 2018