29. september 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Reval Denim Guild - sotsiaalmeedia sisuloome kõrgeim pilotaaž

Reval Denim Guild
Milline Eesti bränd kasutab sotsiaalmeedia pakutavaid võimalusi kõige efektiivsemalt? Kelle postitused kaasavad kõige rohkem inimesi? Millise brändi loodud sisu tõmbab tähelepanu? Just neist ja teistest sarnastest sotsiaalmeediat puudutavatest küsimustest lähtus Idea Groupi sotsiaalmeedia juht Rene Rumberg oma sotsiaalmeedia ülevaadet koostades.

Iga ettevõte/bränd tegutseb sotsiaalmeedias oma eesmärke silmas pidades. Samas tulemusi vaadates võib teha ka üldistusi ja anda hinnanguid. Analüüsisime Eesti brändide sotsiaalmeedia tegevust ning lõime selle põhjal kolm kategooriat, alates eksklusiivsest kuni heani välja. Alljärgnevas loos esitleme näiteid, mis on heaks eeskujuks, kuidas muuta oma brändi sotsiaalmeedia kanal silmapaistvamaks ja seeläbi ka efektiivseks lisakanaliks turunduskommunikatsiooni elluviimisel.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700