Toidukommu­nikatsioonis võidab see, kes räägib ka muust kui toodetest

Helena Peterson
Helena Peterson

Ajakirjanikud saavad nädalas tõenäoliselt kümneid pressiteateid, milles esitletakse mõnd uut „hõrgutavat maiustust”, „unikaalse maitsekombinatsiooniga mahlatoodet” või „kasulike bakteritega toiduainet”. Enamik nendest teadetest peab leppima üsna tagasihoidliku kajastusega, mistõttu oma toodete müümiseks ei piisa üldjuhul ainult pressiteatest.

Kommunikatsioon algab juba tootekontseptsiooni väljatöötamisest – võtkem või Leiburi leivakonkurss, millega tekitati huvi veel sündimata toote vastu enne, kui oli teada, milline leib liinilt üldse pakendisse jõuab.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BB Finance Group otsib oma meeskonda turundusjuhti

Arista Executive Search

19. juuli 2018