Keerulisi asju teeme kohe, võimatud võtavad natuke kauem aega

Maria Kaljuste
Maria Kaljuste

Väiketootja Maria Kaljuste räägib eriliste nišitoodete turundamisest. Selleks, et niisugust hipsterikraami turundada, peabki olema magistrikraadiga psühholoog, arvas üks klient. Ja tõsi ta on. See, et sa oled hea moosikeetja, siirupimeister või veinivalmistaja, ei ole sugugi piisav.

Üks asi on kraami valmis tegemine, selle müümine on aga hoopis midagi muud. Enne kui müügiga tegelema hakata, peab klappima saama sada üks asja. Tavaliselt saab kõik alguse juhusest: kas on käepärast mingi tööriist või hoone, mis pärandusena kuhugi jäänud või kellegi käest saadud, või on sülle kukkunud hirmus hea marja- või õunasaak. Edasi läheb retsepti otsimiseks – mõni vanaemade tarkus või

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018