Autor: Hando Sinisalu • 16. september 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Agentuurid ei taha mobiilireklaame luua, sest telereklaamiga teenib paremini

Steffen Krabbenhoft
"Mobiilireklaamist genereeritav tulu on agentuuride jaoks liialt väike. Teles liiguvad suuremad rahad, agentuurid saavad telereklaami pealt rohkem teenida ja loomulikult soovitavad nad oma klientidel kasutada telereklaami," väidab MediComi Euroopa mobiilisuuna juht Steffen Krabbenhøft.

Mobiiliturundusest on juba aastaid palju räägitud. Iga aasta tõotab „mobiiliturunduse revolutsiooni“, kuid seni pole suuri muudatusi märgata. Milline on mobiiliturunduse hetkeseis?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700