15. september 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Digiturunduses ei ole lihtsaid lahendusi

Tõnu Runnel
Foto: Meeli Küttim, Äripäev
Seoses läheneva digitaalturunduse aastakonverentsiga Best Internet (22.-23.09 Coca-Cola Plazas) küsis Best Marketing digiagentuuridelt, mida kliendid neilt küsivad ja mis töötab. Loe, mida vastasid Tõnu Runnel, Fraktal / Voog, Vitali Bondarenko, Inspired Universal McCann ja Priit Lees, Motive Digital Studio.

Mida kliendid küsivad? Kuhu praegu digiturunduses peamine tähelepanu pööratakse? Mida on efektiivne teha? Kuidas töötavad Facebook ja Google võrrelduna näiteks Postimehe ja Delfiga?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700