Reklaamikonkurss Golden Drum ootab Eesti agentuuride võistlustöid

Euroopa ühele olulisemale reklaamifestivalile Golden Drum saavad Eesti agentuurid oma paremaid töid esitada veel neli päeva – tähtaeg kukub 12. septembril.

Golden Drumi žürii esimehe, Belgia ühe juhtiva reklaamiagentuuri Happiness asutaja Geoffrey Hantsoni sõnul on tal paremate reklaamide väljavalimiseks kindel ja lihtne loogika. “Kui töö on halb, siis on see halb. Kui töö on keskpärane, siis on see ka halb. Ja kui töö on hea, siis on see hea,” ütles Hantson ning lisas, et kindlasti on ees ootamas pingeline võistlus ja tulised arutelud.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HANSAPOST otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Hansapost OÜ

02. detsember 2018