Eesti esimene virtuaalreaalsuse mäng muudab turundusmaailma

Eesti esimene virtuaalreaalsuse mäng
Eesti esimene virtuaalreaalsuse mäng

Üritusturundusagentuur Winston Wolf on Eestis esimesena tootnud virtuaalreaalsuse mängu, milles inimene saab legendaarse ralliautoga Audi Sport Quattro A2 näiliselt läbida auto24 ringi Audrus, abiks vaid pedaalide ja rooliga iste ning 360-kraadist vaadet pakkuvad Oculus Rift prillid.

Virtuaalreaalsuse mängude tootmise oskusteave on jõudnud Eestisse, mis tähendab lugematul hulgal uute võimaluste avanemist erinevate virtuaalkeskkondade loomiseks. Kui mitmed turunduseksperdid väidavad, et turundus kolib mobiili, siis üritusturundusagentuuri Winston Wolf tegevjuhi Kristjan Niidase ja paljude teiste arvates on tulevik hoopis virtuaalreaalsuse päralt.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018