Autor: Hando Sinisalu • 17. august 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Piiratud eelarve ergutab loovust

Björn Stahl
"Häid ideid saab ka väikse rahaga ellu viia. Suurte eelarvetega kipub raha ideed (või selle puudumist) kompenseerima," väidab INGO Stockholmi loovjuht ja Balticbest 2015 žürii liige Björn Stahl.

Rootsi reklaamitööstus teeb paljudel meele kadedaks - tohutu suur hulk auhinnatud kampaaniaid nii väikese turu kohta. Mis on Rootsi edu võti ja mida võiks Balti agentuurid teilt õppida?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700