Delfi case study: kuidas lugejaid nutikalt kaasata?

Lauri Toomsalu
Lauri Toomsalu

Maikuus startis Eesti suurim uudisteportaal Delfi kevadise imagokampaaniaga, mille üheks eesmärgiks oli kaasata ja aktiveerida oma lugejaid. Kokkuvõttes käivitas üleskutse "tee sõbrast uudis" tuhandeid inimesi ja kampaanialehe kaudu loodi 17 500 uudist. Lähemalt räägib Delfi turundusjuht Lauri Toomsalu.

Kampaania põhiidee ja eesmärk: Delfi keskkonnas ilmusid interaktiivsed bännerid üleskutsega "tee sõbrast uudis", mille peale nime kirjutades ja klikkides avanes kampaania alamlehel uudiste loomise keskkond. Kampaanialehele jõudes URL-i kaudu oli võimalus sisestada enda või oma sõbra nimi ning valida menüüst uudise pealkiri. Igale pealkirjale vastas ette toimetatud positiivse

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

JOTEL LTD is looking for a SALES MANAGER

Finesta Baltic OÜ

16. november 2018