Autor: Hando Sinisalu • 6. august 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Swärk Reality Show: kriis ja paranemine

Swärk team awesome
Juuli viimane nädal algas Swärki projektigrupi ehk team awesome - nagu Swärki asutajad oma agentuuride meeskonda hellitavalt kutsuvad - töös külma dušiga.

Kristjan-Paul Raude WSI Online'ist kirjutas tiimi liikmetele kriitilise, kuid õiglase kirja. „Projekt on ligadi-logadi. Vastutusvaldkonnad ja tähtajad pole paigas. Klient on passiivne,“ kõlas tema karm hinnang. Ei jäänud muud üle kui nõustuda.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700