Autor: Hando Sinisalu • 13. juuli 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuidas turundada masinale, kes tellib oma peremehele uue hambapasta?

Matthew Bayfield, Turn 2 tegevjuht (UK)
Foto: Erakogu
"Igapäevaste ostude tegemine langeb tulevikus tarbija õlult täielikult. Prügikast fikseerib äravisatud hambapastatuubi ja tellib automaatselt uue. Algoritmid teevad otsuseid sinu eest," ennustab Turn2 tegevjuht Matthew Bayfield, kes esineb 23. septembril Best Internetil.

Kuidas defineerida big datas sõna "big"? Kui suur on suur?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700