• 29.06.15, 14:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kivi Eesti reklaamitööstuse kapsaaeda

"Kui Eesti ühiskonda tervikuna ähvardab provintsistumine, siis reklaamimaailmas on see juba juhtunud," kirjutab Best Marketing Internationali juht Hando Sinisalu.
Hando Sinisalu
  • Hando Sinisalu
  • Foto: Marko Mumm, meediafoto.ee
Kallid reklamistid, lubage visata teie kapsaaeda üks kivi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele