Glass Lion tunnustab ebavõrdsuse vähendajaid

Touch The Pickle
Touch The Pickle

Cannes'is jagati tänavu esmakordselt auhindu nimega Glass Lion = The Lion of Change. Klaaslõvidega tunnustatakse brände ja agentuure, kes võtavad vastutuse ühiskonna ees ja aitavad maailma paremaks muuta, vähendades sugudevahelist ebavõrdsust, palgalõhet, eelarvamusi ja seksuaalseid stereotüüpe.

Glass Lions žürii esimees, IfWeRanTheWorld ja MakeLoveNotPorn eestvedaja Cindy Gallop ütles, et žürii võttis valikut äärmiselt tõsiselt ja soovib saata võidutööga kogu maailmale signaali. Samuti soovitas Gallop vaadata endale otsa, mõelda oma firmale ja küsida endalt: "Kas mina annaksin endale klaaslõvi?".

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused