24. juuni 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Glass Lion tunnustab ebavõrdsuse vähendajaid

Touch The Pickle
Cannes'is jagati tänavu esmakordselt auhindu nimega Glass Lion = The Lion of Change. Klaaslõvidega tunnustatakse brände ja agentuure, kes võtavad vastutuse ühiskonna ees ja aitavad maailma paremaks muuta, vähendades sugudevahelist ebavõrdsust, palgalõhet, eelarvamusi ja seksuaalseid stereotüüpe.

Glass Lions žürii esimees, IfWeRanTheWorld ja MakeLoveNotPorn eestvedaja Cindy Gallop ütles, et žürii võttis valikut äärmiselt tõsiselt ja soovib saata võidutööga kogu maailmale signaali. Samuti soovitas Gallop vaadata endale otsa, mõelda oma firmale ja küsida endalt: "Kas mina annaksin endale klaaslõvi?".

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700