Google tegi virtuaalse reaalsuse kõigile kättesaadavaks

Google Cardboard
Google Cardboard

Cannes Lions 2015 mobiilikategooria võitis töö nimega Google Cardboard, millega Google tegi virtuaalse reaalsuse kõigile, kel nutitelefon, kättesaadavaks.

Google Cardboard on Oculus Rifti taoline papist mask, mille sisse saab panna mobiiltelefoni ja vaadata virtuaalset reaalsust. Leiutis on saanud juba ka hüüdnime: "Oculus Thrift". "See on täiesti uus idee, mis võimaldab brändidel sünkroniseerida oma sisu üle erinevate platvormide ja parandada kasutajakogemust," ütles mobiilikategooria þürii esimees, FCB Brasili loovdirektor Joanna Monteiro

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Perton Ehitus otsib TURUNDUSSPETSIALISTI-PROJEKTIJUHTI

Perton Ehitus OÜ

01. märts 2018

BORG otsib TEGEVJUHTI

BORG OÜ

02. aprill 2018