23. juuni 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Cannes Lions Press Grand Prix läks Buenos Airese jalgrattakampaaniale

Squirrel
Eile kuulutati Cannes'is pidulikult välja esimesed võitjad. 2015. aasta Press Grand Prix võitis Buenos Airese jalgrattakampaania "Never Stop Riding".

Nagu paljudes linnades üle maailma, oli ka Buenos Aireses linna poolt korraldatud jalgrataste laenutamise süsteem, aga see töötas vaid 8-st hommikul 8-ni õhtul. Hiljuti tekitas linn automatiseeritud laenutussüsteemi, mis võimaldab laenata jalgratast 24/7.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700