Cannes Lions Direct kategooria võitis Volvo "Interception"

Volvo "Interception"
Volvo "Interception"

Eile toimunud Cannes Lions 2015 auhinnagalal võitis Grey New York Volvole tehtud kampaania "Interception" eest Direct kategoorias peaauhinna.

Kuidas saab üks põhjamaine autobränd Superbowli ajal silma paista? Volvo otsustas teistelt autobrändidelt show "varastada". Kampaania idee oli geniaalne - Superbowl'i ajal oli võimalik sel ajal, kui reklaamipausis jooksid ekraanil teiste autotootjale ülikallid reklaamid, osaleda Twitteris Volvo loosimises - nii suunasidki paljud (2000 tviiti minutis!) inimesed oma pilgu teleriekraanilt hoopis

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused