19. juuni 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Best Interneti reality-show raames teeme maailmakuulsaks Eesti moestart-upi SWÄRK

SWÄRK
Selle aasta Best Internet tuleb erakordselt praktiline. Otse konverentsil osalejate silme all rullub lahti ühe reaalselt Eestis tegutseva ettevõtte - meestesärke disainiva ja tootva ettevõtte SWÄRK - digitaalturunduse strateegia ja kampaaniate lugu.

SWÄRKI digitaalturunduse lugu on jaotatud erinevatesse osadesse. Iga osa puhul kajastame meie “katsejänese” tegemisi ja tulemusi. Räägime detailselt kõikidest vigadest, õnnestumistest, tulemustest ja jagame kogemusi: mis töötas ja mis mitte. Lisaks esineb ka vastava valdkonna tunnustatud ekspert välismaalt, kes annab teemale helikoptervaate. 

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700