Case Study: McDonald’s Surprise Alarm

McDonald’s Surprise Alarm
McDonald’s Surprise Alarm

Üks kõigi aegade edukaimaid bränditud mobiilirakendusi Singapurist. McDonald's on Singapuris (ja mujal Aasias) populaarne kiirsöögikett, kuid inimesed ei armastanud seal hommikust süüa. Et muuta hommikusööke populaarsemaks, lõi McDonal's Hommikusöögi Päeva (National Breakfast Day), mille eesmärgiks oli hommikusööke populariseerida. Ühe osana Hommikusöögi Päevast loodi ka telefoni äratuskella funktsioonile tuginev rakendus „Surprise Alarm“, mis osutus üllatavalt edukaks. Alljärgnevalt lugu sellest, kuidas luua edukat bränditud mobiilirakendust.


Hommik Mäkis

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HANSAPOST otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Hansapost OÜ

02. detsember 2018