Kristjan Kaleviste: Hinnaalandus devalveerib brändi

Kristjan Kaleviste (Ambient Marketingi juht)
Kristjan Kaleviste (Ambient Marketingi juht)

Ambient Marketingi juht Kristjan Kaleviste rääkis täna Best Practice müügiedenduse seminaril, kuidas liikuda hinnakommunikatsioonist lisaväärtuse pakkumiseni. „Hinnakampaaniad on ja jäävad kõige efektiivsemateks, aga ka kõige kallimateks kampaaniateks. Hinnaalandus devalveerib brändi,“ ütles Kaleviste.

Siinkohal kokkuvõte Eesti müügiedenduse grand old mani ettekandest.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BB Finance Group otsib oma meeskonda turundusjuhti

Arista Executive Search

19. juuli 2018