20 vaadatavamat saadet aprillis 2015

Aprillis 2015 vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 3 tundi ja 48 minut päevas. Vaata, milline oli saadete vaadatavuse TOP 20.

Eestlased veetsid aprillis telerite ees 3 tundi ja 49 minutit ning mitte-eestlased 3 tundi ja 47 minutit päevas. Eestlastel jagunes telekanali jälgimiseks kulunud aeg esmajoones Kanal 2 (24.6%), ETV (21.0%) ja TV3 (17.5%) vahel ning mitte-eestlastel PBK (15.1%), NTV Mir’i (14.5%) ja RTR Planeta (13.2%) vahel.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BORG otsib TEGEVJUHTI

BORG OÜ

02. aprill 2018

Viasat otsib TURUNDUSJUHTI

Viasat AS

05. märts 2018

Rahva Raamat otsib HULGIMÜÜGI TURUNDUSJUHTI

Rahva Raamat AS

02. märts 2018