Autor: Best Marketing • 6. mai 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Ranno Pajuri: Eesti Energias oli minu ajal üks läbipaistvamaid turunduspartnerite kaasamise protseduure Eestis üldse

Konsultatsioonifirma Target One juht Ranno Pajuri
Foto: Andras Kralla
"Eesti Energias oli minu seal töötamise ajal tõenäoliselt üks läbipaistvamaid turunduse valdkonna partnerite kaasamise protseduure Eestis üldse.

Partnerite kaasamiseks konkursside korraldamine oli antud juhatuse otsusega 9-liikmelise brändikomitee pädevusse. Ma võin olla küll võimekas, aga mitte nii võimekas, et ma oleks suutnud kogu selle seltskonna ära tinistada. Eesti Energias töötasid ja töötavad tänini väga võimekad ja targad inimesed. Väide, et mina suutsin kuidagi neid panna oma tahtmist täitma, on mu endistele kolleegidele solvav," kirjutab Eesti Energia endine turundusdirektor, konsultatsioonifirma Target One juht Ranno Pajuri.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700