Autor: Silja Oja • 28. aprill 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Raamatuarvustus: Margus Klaari raamat on kui Apple'i telefon

Teenusedisain on moodne termin. Umbes nagu „innovatsioon“ – kõlab väga tähtsalt, aga kui minna tänavale ja inimeste käest selle sõna tähendust küsida, siis saab väga erinevaid vastuseid. J. M. Klaari raamat „How to have your cake and eat it too“ aitab seda mõistet lahti seletada. See raamat on nagu Apple'i telefon – hästi disainitud, kasutajasõbralik ja lihtne tarbida, kirjutab Hando Sinisalu.

J. M. Klaari raamat „How to have your cake and eat it too“ (Bispublishers, 2014) aitab seda mõistet lahti seletada. „Teenusedisain korraldab äriettevõtte tegevuse kliendi vaatenurgast lähtuvana. Eesmärgiks on pakkuda positiivset kliendikogemust kõikides punktides, kus kliendi ja ettevõtte teed ristuvad“, kirjutab Klaar.

Ettevõtetes tavaliselt teenusedisaini peaspetsialisti või osakonna juhatajat ei ole. See on ka üks põhjus, miks see valdkond kipub tähelepanu alt välja jääma – pole nagu otseselt keelegi asi.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700