Raamatuarvustus: Margus Klaari raamat on kui Apple'i telefon

Teenusedisain on moodne termin. Umbes nagu „innovatsioon“ – kõlab väga tähtsalt, aga kui minna tänavale ja inimeste käest selle sõna tähendust küsida, siis saab väga erinevaid vastuseid. J. M. Klaari raamat „How to have your cake and eat it too“ aitab seda mõistet lahti seletada. See raamat on nagu Apple'i telefon – hästi disainitud, kasutajasõbralik ja lihtne tarbida, kirjutab Hando Sinisalu.

J. M. Klaari raamat „How to have your cake and eat it too“ (Bispublishers, 2014) aitab seda mõistet lahti seletada. „Teenusedisain korraldab äriettevõtte tegevuse kliendi vaatenurgast lähtuvana. Eesmärgiks on pakkuda positiivset kliendikogemust kõikides punktides, kus kliendi ja ettevõtte teed ristuvad“, kirjutab

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

IDEA otsib AD-d

Idea Group

25. november 2018