22. aprill 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Lux Express: vabandus sotsiaalmeedias tõi Poola kliendid tagasi

Lux Express Groupi turundusjuht Kristiina Mehik rääkis Best Marketingi konverentsil „Sotsiaalmeedia parimad praktikad“, kuidas õigeaegne vabandamine klientide ees päästis suurematest probleemidest.

Mehik kirjeldas, kuidas Poola turule sisenenud Lux Express sai aru, et nende teenus polnud piisavalt tasemel. „Bussijuhid olid uued ega tundnud meie standardeid, lisaks olid ettenägematud ummikud - bussid jäid kõvasti hiljaks,“ rääkis ta.

Mehiku sõnul otsustati klientide ees vabandada ja teha seda sotsiaalmeedias, mis oli ainuõige otsus. "Muidu oleks läinud sotsiaalmeedias meie suureks kirumiseks, aga nüüd oli suhtumine selline, et olite küll kehvad, aga me tuleme tagasi, et vaadata, kas suudate paremini," lausus Mehik, kelle kinnitusel tulid kliendid tõepoolest tagasi.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700