Autor: Silja Oja • 22. aprill 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Edukas küpsiserünnak Twitteris

Rootsi digiagentuuri DigitasLBi analüütik Nicholas Bean tõi tänasel Best Marketingi konverentsil „Sotsiaalmeedia parimad praktikad“ ühe suurepärase näitena kiirest sotsiaalmeedia kasutamisest Oreo juhtumi 2013. aasta Super Bowli ajal.

Küpsisetootja Oreo kasutas osavalt ära Super Bowli ajal tekkinud 34 minuti pikkust elektrikatkestust ning säutsus kiiresti „You can still dunk in the dark“. Ehk küpsiseid on võimalik süüa ka pimedas.

https://www.youtube.com/watch?v=1w5tlc0_Qh0

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700