Balti vaade: Mis teeb brändid tähendusrikkaks?

Idea Groupi uuringu põhjal kipuvad Balti riikide juhtivad brändid jääma inimeste elu lihtsustamises tarbijaootustele alla. Tarbijate hinnangul käituvad Balti tippbrändid kolmes riigis üllatavalt sarnaselt, samas see, mida tarbijad oluliseks peavad, on riigiti erinev. Artikli autor on Idea Groupi uuringute juht Mauri Sööt.

Idea Groupi uuringu põhjal kipuvad Balti riikide juhtivad brändid jääma inimeste elu lihtsustamises tarbijaootustele alla. Tarbijate hinnangul käituvad Balti tippbrändid kolmes riigis üllatavalt sarnaselt, samas see, mida tarbijad oluliseks peavad, on riigiti erinev.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

OMNIVA otsib SOTSIAALMEEDIA JUHTI

Eesti Post AS

23. november 2018