Autor: Silja Oja • 14. aprill 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Pood maksis kauba rikkunud kundele raha tagasi

Kliendid tagastasid poele ribadeks lõigatud rõivad ja said oma raha tagasi. Selline kompromissitu klienti esikohale seav teenindus muutub järjest tähtsamaks, rääkis turunduse aastasündmusel Password 2015 esinenud tunnustatud ärikonsultant Steven Van Belleghem.

Robotite ja tehnoloogia peale tungimisega muutub klienditeenindus masinlikumaks, mis ühelt poolt tõstab teenuse taset ja teisalt kaotab töökohti, kuid inimlikku sidet seadmed ja tarkvara asendama ei hakka.

Kundede teenindamine muutub seoses digitaalsusega ja turunduse aastasündmusel Password 2015 esinenud tunnustatud ärikonsultandi Steven Van Belleghemi sõnul esitab see firmadele suuremad väljakutsed, sest klient tuleb kompromissideta esikohale seada. "See tähendab senisest äärmuslikumat suhtumist kliendi rahulolusse. See saab number üheks," prognoosis ta.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700