Milline reklaam toob enim kasumit?

Paljud tõekspidamised turundusest tegelikult ei kehti, leiab reklaamianalüütik Les Binet, kes jõudis tuhandeid reklaame analüüsides enim kasumit toovate lahendusteni.

30 aasta jooksul 1000 reklaami ja 70 brändi 83 eri tootekategoorias analüüsinud Les Binet selgitas aasta turundussündmusel Password, et paljud turunduse tõdedeks peetud ja koolis õpetatav tema analüüsi tulemusi vaadates tegelikult ei kehti.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018