14. aprill 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Ajaz Ahmed: kui enne oli kunst ja copy, siis täna on kunst ja kood

Reklaamiagentuurides võtavad juhtrolli n-ö patsiga poisid - koodikirjutajaid on peagi rohkem tööl kui disainereid ja tekstikirjutajaid, leidis maailma enim auhinnatud digiagentuuri AKQA asutaja Ajaz Ahmed.

Suuresti just tänu tema ja AKQA tehtud töödele on reklaamimaailmas hoogu võtmas uus, tehnoloogiakeskne lähenemine. Tuntud vanad brändid, üks nendest näiteks Nike, on muutunud sisuliselt tehnoloogiabrändiks - lisaks spordirõivastele on firma arendanud ka mitmesuguseid kantavaid tehnoloogiavidinaid nagu näiteks inimese liikumist mõõtev ja analüüsiv nn käekell Fuelband.

Tavapäraste reklaamikampaaniate asemel luuakse tehnoloogia abil traditsioonilistele toodetele uusi kasutusvaldkondi ja need uuendused on kampaania põhisõnumiks. Agentuurid nagu AKQA osalevad järjest enam ka aktiivselt tootearenduses, mitte ei tee pelgalt reklaami.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700