Autor: Silja Oja • 9. aprill 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Uued trendid reklaamfoto maailmas

Aasta turundussündmusel Password 2015 tutvustas Getty Images Poola ja Baltikumi tegevjuht värskeid visuaalmaailma trende, mis aitavad brändidel oma sihtrühmadega kaasaegses maailmas paremini suhestuda. Vaata inspiratsiooniks kolme Getty Images videot!

Trendid: stereotüüpide lammutamine, LGBT-teema kapist välja, genderblend (sugu ei ole enam binaarne), mehe muutuv roll (isad laste eest hoolitsemas), tugevad, dünaamilised naised, ilu ei tähenda täiuslikkust ega retušeerimist, tõelised tunded, tõelised kehad, tõeline ilu.

Vaata inspiratsiooniks:

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700