Autor: Silja Oja • 9. aprill 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Leibur muudab ettevõtte logo ja tootepakendeid

Eesti tuntuim pagaritööstus Leibur uuendab tänavu aprillis oma logo, tootepakendeid ja tunnuslauset.

Ettevõtte turundusjuhi Annika Oja sõnul otsustas Leibur oma tunnusgraafikat värskendada, sest soovib muuta oma pagaritooted poelettidel senisest ühtsemaks ja paremini äratuntavaks ning kogu tunnusgraafika Leiburi tänastele väärtustele selgemini vastavaks. 

“Kuna Leibur on erinevate uuringute põhjal Eesti üks tuntumaid ja armastatumaid kaubamärke ning kõige populaarsem kaubamärk pagaritööstuste seas, siis jäävad logo muudatused pigem kosmeetiliseks: kõik tuntud ja armsad logomotiivid saavad värskema ilme, kuid on ka edaspidi selgelt äratuntavad. Veidi põhjalikuma uuenduskuuri läbivad meie tootepakendid,” selgitas Oja.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700