Autorid: Annika Matson, Annika Matson Kald • 1. aprill 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Põltsamaa Felixi etiketikampaanias osales rekordarv inimesi

Põltsamaa Felix kutsus Facebookis rahvast üles looma uusi etikette ketšupipudelitele ja ettevõtte andmetel kujunes sellest Eestis rekordilise osalusega etiketikampaania.

"Liviko etiketikampaaniaga täiesti juhtumisi samal ajal toimus ka Põltsamaa Felixi ketšupi etiketikampaania. Rahvas sai ülimugava veebiäpi vahendusel kujundada oma lemmiku ja konkursile laekus üsna uskumatu arv kujundusi - 8626, massive," kommenteeris Villem Valme Tankist.

"Saime kujundustega tõestust sellele, et Eesti ketšupisõbrad armastavad Felixi ketšupit tõeliselt. Ja Põltsamaa Felix oli esimene, kes nn. kujunduskampaania toiduainele eetrisse laskis. Viru Valge alustas peale meid," lisas Põltsamaa Felixi turundusdirektor Marek Viilol.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700