Põltsamaa Felixi etiketikampaanias osales rekordarv inimesi

Põltsamaa Felix kutsus Facebookis rahvast üles looma uusi etikette ketšupipudelitele ja ettevõtte andmetel kujunes sellest Eestis rekordilise osalusega etiketikampaania.

"Liviko etiketikampaaniaga täiesti juhtumisi samal ajal toimus ka Põltsamaa Felixi ketšupi etiketikampaania. Rahvas sai ülimugava veebiäpi vahendusel kujundada oma lemmiku ja konkursile laekus üsna uskumatu arv kujundusi - 8626, massive," kommenteeris Villem Valme Tankist.
"Saime kujundustega tõestust sellele, et Eesti ketšupisõbrad

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • Annika Matson

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Seotud lood

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

OMNIVA otsib SOTSIAALMEEDIA JUHTI

Eesti Post AS

23. november 2018

HANSAPOST otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Hansapost OÜ

02. detsember 2018