25. märts 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kokkuvõte Password 2015 paneeldiskussioonist

Milliste trendidega peavad turundajad täna arvestama? Kokkuvõte Password 2015 paneeldiskussioonist, kus osalesid IT Kolledži õppejõud Linnar Viik ja Estonian Investment Corporation OÜ ja ICC Tallinn OÜ ja Eesti Majandusmõtlejate Klubi eestvedaja Ott Pärna. Vestlust juhtis Best Marketing Internationali juht Hando Sinisalu.

Linnar Viigi sõnul on tehnoloogia muutumas hügieenifaktoriks, mis lihtsalt peab ajaga kaasas käima, see ei ole täna enam konkurentsieelis.

Kuna tehnoloogia elutsükkel on lühike, olles pidevas uuenemises, siis seda olulisem on ettevõtte enda ärimudel, mis nii kiirelt muutuda ei saa. Klientidest lähtuvalt tuleb valida õiged kanalid, muuta toode või teenus kliendile kättesaadavaks ja mugavaks tarbida. Tehnoloogia väärtus seisneb lihtsustamises. Viigi sõnul on tehnoloogiline areng on teinud ka seda, et ettevõtted ei saa peituda enam oma brändi taha, kõik on väga palju rohkem läbipaistev ja avalik. „Teid saadakse kätte väga kiiresti, kui loodud kuvand ja tegelikkus on erinev,“ ütles Viik.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700