Kuidas mõõta turundustegevusi internetis?

Tarbija ostuteekond ei ole üks pikk kulgemine. Inimene teeb mitu peatust (mõtlemispausi), enne kui ta jõuab ostuostuseni. Kuidas seda teekonda mõõta, kirjutab Gemius Eesti tegevjuht Paap Peterson.

Internetireklaam kasvab ja areneb iga päevaga - pakutakse uusi pindu ja erinevaid formaate alates tavalistest flash/gif-bänneritest kuni keerumamate video- ja erilahendusteni. Võimalusi on nii palju, et nende vahel orienteerumiseks peab kasutama professionaalide abi. Trükireklaamide puhul on olukord mäksa lihtsam

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused