Internetireklaam kasvab ja areneb iga päevaga - pakutakse uusi pindu ja erinevaid formaate alates tavalistest flash/gif-bänneritest kuni keerumamate video- ja erilahendusteni. Võimalusi on nii palju, et nende vahel orienteerumiseks peab kasutama professionaalide abi. Trükireklaamide puhul on olukord mäksa lihtsam - trükis ilmub lubatud tiraažis ja reklaampind on kokku lepitud kohas kõigile näha. Internetireklaamid on samuti kõigi jaoks olemas, kuid erinevate pakkumiste virr-varris on konkurents tihe. Kuidas aga mõõta interneti turundustegevusi?
Reklaami "näitamine" ja "klikkimine" on iga reklaamkampaania olulisimad indikaatorid. Reklaamide näitamiste (kuvamiste) arvu kasutavad peamiselt meediaagentuurid, et põhjendada ühe või teise meediapinna kasutamist (ostmist), samas kui klikkide abil on võimalik öelda kui palju liiklust jõuab maandumislehele. Klikk ei tähenda paraku aga ostuotsust. Võib hoopistükis tekkida olukord, kus reklaamile ei klikita, küll aga jõutakse peale reklaami nägemist ikkagi reklaamija kodulehele. Seda nimetatakse "post-view" külastuseks.