Autor: Silja Oja • 18. märts 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Indrek Soom: Marketing Mix Modelling on Eestis turunduse next big thing
Eestis juba paariaastast ökonomeetrilise mudeldamise kogemust omava meediaagentuuri Initiative juht Indrek Soom: „Passwordi üheks teemaks olev Marketing Mix Modelling on Eestis turunduse next big thing, oleme selles oma esimeste klientide tagasiside põhjal üsna veendunud.“ Kommenteerib ETK juht Jaanus Vihand.
Kas äritulemuste parandamiseks tuleks suurendada turundusinvesteeringuid, et seeläbi kasvatada turuosa ja käivet, või peitub edu hoopis investeeringute vähendamises läbi efektiivsuse suurendamise? Missugused turundustegevused on kõige efektiivsemad? Milline on erinevate meedialiikide ROI? Kes minu konkurentidest mõjutab mu äri kõige enam?
Kõik need ja paljud muud küsimused on nii turundus- aga ka tegevjuhile äärmiselt olulised, millele annab täna konkreetseid vastusid muu maailma turunduses juba väga levinud ökonomeetriline mudeldamine.