Kuidas efektiivsuse mõõtmise abil turunduse kasumlikkust tõsta

Passwordil esinevad 26. märtsil Karl Weaver ja Piia Põldsaar Dentsu Aegis Networki turunduse efektiivsuse mõõtmise agentuurist Data2Decisions. Karl ja Piia räägivad oma ettekandes inimkeeli andmetest ja neis peituvatest väärtuslikest teadmistest.

Karl ja Piia räägivad oma ettekandes inimkeeli andmetest ja neis peituvatest väärtuslikest teadmistest.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

IDEA otsib AD-d

Idea Group

25. november 2018

HANSAPOST otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Hansapost OÜ

02. detsember 2018