Miks me oleme nõrgad?

Ma olen üks nendest, kes arvab, et Kuldmuna väärtus on langenud võrreldes selle ajaga, kui mina reklaamis alustasin, aga ma ei arva et selles on süüdi Kuldmuna kui konkurss, vaid süüdi oleme meie, reklaamitegijad ise. Sest meie oleme täna oluliselt nõrgemad kui Eesti reklaami esimene põlvkond Marek Reinaas, Madis Laas, Urmas Villmann, Henri Jääger, Rein Iida, Rain Pikand, Urmas Lilleorg ja teised selle ajastu tegijad mehed. - Kuldmuna teemal võtab sõna loovagentuuri Imagine tegevdirektor Margo Kütt.

Täna õhtul on meie valdkonna olulisim sündmus Eestis. Jagatakse kuldseid mune. See on sündmus, mis aastast aastasse on tekitanud vastakaid tundeid. Negatiivseid nendes, kes mune ei saa. Positiivseid nendes, kes saavad. Ma olen reklaamis ja meedias tegutsenud 20 aastat. Selle aja jooksul on Kuldmuna väärtus

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

RICH Marketing Team is looking for a DIGITAL & MARKETING SPECIALIST

Rich International Creative Haircare OÜ

18. märts 2018

Rahva Raamat otsib HULGIMÜÜGI TURUNDUSJUHTI

Rahva Raamat AS

02. märts 2018

Martem otsib TURUNDUS- JA ARENDUSJUHTI

Finesta Baltic OÜ

26. veebruar 2018