Kui muutub sisu, peab muutuma ka vorm

Varasemalt pigem kalli hinnaga väike- ja tarbijalaene väljastava Bigbanki ärimudelis toimus 2013. aasta suvel oluline muutus – kallite laenude asemel hakkas pank pakkuma paljudest teistest krediidiasutustest soodsama intressiga väikelaenu. Hoolimata heast pakkumisest ning agressiivsest turundussõnumist „kõikidest pankadest soodsam intress”, ei kaalunud paljud Bigbanki võimaliku laenuandjana, sest ajalooline kiirlaenaja kuvand kippus seda takistama. Bigbanki tegi läbi rebrändingu. Kuidas see läks, räägib panga kliendisuhete valdkonna juht Martin Länts. Loe intervjuud!

Miks Bigbank oma korporatiivset identiteeti muutis?

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Perton Ehitus otsib TURUNDUSSPETSIALISTI-PROJEKTIJUHTI

Perton Ehitus OÜ

01. märts 2018

Hansapost otsib ONLINE KAMPAANIA JUHTI

Hansapost OÜ

07. märts 2018